Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Danny van Strien Een veel bewogen leven Algemeen

  • De Redactie

    Danny van Strien Een veel bewogen leven Algemeen

    Dat heeft allemaal te maken met keihard werken en knokken en iets bereiken

    Ik vindt gewoon vanmezelf dat ik iets in het leven bereikt hebt anders ben je geen

    beroemdheid Want als ik zou sterven hoeven ze om mij echt niet te treuren in een

    witte of zwarte kist moeten ze me wegdragen Een soort staatsbegrafenis moet het

    dan zijn/worden Maar dan heb ik wel voor 250 jaar geleefd en helaas heb ik maar 1

    leven en daar moet ik alles in doen en wat ze van me vinden intresseert me niets

    Het is mijn leven en daar hebben ze niets mee te maken Zo simpel is het En dat

    sommige mensen zo tegen me doen nogmaals afgunst en jaloezie op de mentaliteit

    kwaliteit aanleg en talent en omdat ze het niet kunnen hebben dat ik Danny van Strien

    ben Je moet helaas in deze wereld vaak werken met mensen die de ballen verstand er

    niet van hebben en het verder niet helemaal snappen En Danny van Strien spreekt altijd

    met het hart en het gevoel en soms moet je weleens tactisch spreken en dat is aan van

    Strien niet besteed Danny van Strien is altijd eerlijk direct en recht voor zijn raap en heeft

    altijd een duidelijke mening en dat wordt in dit Land niet in dank afgenomen Ze hebben overal

    liever van die nette mensen en ja en amen knikkers van die gasten met een glimlach in je gezicht

    en een messteek in je rug Nogmaals het is maar waar je voor kiest Eerlijk is het niet maar dat is een

    ander verhaal Ik ben niet arrogant Ik ben gewoon in sommige dingen op mijn niveau de beste en dat mag

    je best over jezelf zeggen Want ik maak het toch elke keer weer waar Alleen kunnen sommige anderen dat

    niet hebben Ze kunnen veel van me zeggen maar mooi niet dat ik geen aardige lieve knappe en eerlijke gozer

    ben geweest en iedereen recht in de ogen kan aankijken dat kan niet iedereen zeggen dan ben je een goed mens

    en best lief Ik heb een wereldleven gehad ondanks alle beschadigingen anders was het nog mooier geweest Ik heb

    voormezelf bereikt wat ik wilde bereiken en meer heb ik niet nodig Zo simpel is het.

  • Danny van Strien

    www.dannyvanstrien83.web-log.nl

    Het Web-Log dat gaat over talloze onderwerpen over hemzelf