Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Danny van Strien Een veel Bewogen leven Deel 2

  • Danny van Strien

    Danny van Strien Een veel bewogen leven Deel 2

    Ik heb een eigen voetbalteam Fc de van Strien Kanjers gehad

    Als Nederlandse Dichter was ik de enige ooit die een afgod was in het Buitenland

    Ik ben de enige Nederlander op Amateurgebied die in drie verschillende onderdelen op mijn niveau

    de beste was als Dichter Voetballer Presentator

    Ik ben ook nog steeds de enige Hellevoeter ooit die daar is opgegroeid die de Internationale kolommen haalde

    Ik behoor tot de bekenste Hellevoeters ooit aller tijden

    Ik ben de beste en bekenste Voetballende Dichter van de wereld geweest

    Ik ben de enige Dichter met Internationale Uitstraling

    Ze kennen me in de Artiesten Wereld

    Ik heb vroeger ook met bekende mensen gezoend

    Als Dichter heb ik gedichten als enige in Nederland en de Benelux populair gemaakt onder jongeren en in alle culturen

    nooit eerder vertoond

    Ik ben ook nog steeds de enige Nederlander aller tijden die nooit op de Nationale Tv en Radio is geweest maar toch beroemd is

    Ik heb ook heel veel Fans daar ben ik best trots op

    Mijn ouders volgen alles over mij zij zijn mijn grootste Fans

    Vroeger zij ik al er komt een dag dat ze allemaal tegen me op zullen kijken En dat heb ik maar mooi bereikt Iedereen weet wie Danny van Strien is dan heb ik het toch nog niet zo slecht gedaan voor een simpele jongen van de straat uit een Achterbuurt

    Een veel bewogen leven dat heeft allemaal te maken met iets bereiken Ik vindt vanmezelf dat ik in het leven iets bereikt hebt Ik heb voor 250 jaar geleefd heb een wereldleven gehad Mijn leven is uniek dat mag je wel zeggen

    Bekijk www.dannyvanstrien.nl De website over de jongen die altijd zijn eigen weg ging En altijd zichzelf is gebleven En de

    enige die zijn eigen Carriere zelf heeft opgebouwd

  • Danny van Strien

    www.dannyvanstrien83.web-log.nl

    Het Web-Log dat gaat over talloze onderwerpen over hemzelf