Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Danny van Strien Een veel bewogen leven Deel 1

  • Danny van Strien

    Danny van Strien Een veel bewogen leven Deel 1

    Ik ben de beste bekenste en populairste Dichter van de wereld geweest

    Ik ben de meest bekeken gelezen Dichter van de wereld geweest

    Ik ben de meest gedownloade Dichter van de Wereld geweest

    Ik ben de bekenste inwoner van mijn stad Hellevoetsluis geweest

    Ze kennen me in de sportwereld en voetbalwereld

    Ze kennen me in de dichters en literatuurswereld

    Ze kennen me in de radio en tv wereld

    Ze kennen me in de showbizzwereld

    In elk circuit en milieu weten ze wie ik ben

    Ik ben de bekenste niet commerciele Nederlander

    Ik ben de beste bekenste en populairste presentator van de Regio en de Provincie geweest

    Mijn sportshow is de beste bekenste en populairste van de Regio en de provincie geweest

    Mijn muziekshow wat mijn eigen naam draagt is de beste bekenste en populairste van de Provincie geweest en had zelfs Beneluxse allure

    Mijn sportshow is de meest beluisterde van de Zuid-Hollandse Eilanden geweest En 1 van de meest beluisterde van de Regio en de Provincie

    Mijn muziekshow is de meest beluisterde van de Zuid-Hollandse Eilanden geweest En 1 van de meest beluisterde van de Regio en de Provincie

    Als Voetballer was ik een Lokale/Plaatselijke en Regionale voetbalheld

    Een veel bewogen leven dat heeft allemaal te maken met iets bereiken Ik vindt vanmezelf dat ik in het leven iets bereikt

    hebt Ik heb voor 250 jaar geleefd heb een wereldleven gehad Mijn leven is uniek dat mag je wel zeggen

    Bekijk www.dannyvanstrien.nl De website over de jongen die altijd zijn eigen weg ging En altijd zichzelf is gebleven

    En de enige die zijn carriere zelf heeft opgebouwd.

  • Danny van Strien

    www.dannyvanstrien83.web-log.nl

    Het Web-Log dat gaat over talloze onderwerpen over hemzelf